חייגו אלינו - 0522230333

סטודיו לצילום

צילום בר מצווה

הילד הגיע למצוות, הוא כבר גבר של ממש ואתם לא מפסיקים להתפעל כמה הוא גבה בשנה האחרונה ואיך הוא השתנה לטוב. אז מכיוון שבשנים הקרובות הוא הולך להשתנות עוד הרבה – בכל זאת גיל ההתבגרות לפניו – חשוב שתהיה לכם ולו מזכרת מהתקופה המיוחדת, החשובה והמרגשת הזאת.

 

פשה סטודיו מתמחה בין היתר בצילומי בר מצווה. בסוף יום הצילום בסטודיו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של תמונות איכותיות ויפות – תמונות בהן הילד עם בגדים אופנתיים ומחמיאים, תמונות עם כדורגל, גיטרה או כל פריט אחר שמייצג אותו ואת התחביבים שלו, תמונות אתכם ההורים וכמובן גם עם האחים ועוד מגוון רחב של תמונות איכותיות ויפות המעבירות את עולמו של הילד – תמונות אשר יישארו כמזכרת לשנים רבות עבורכם ועבורו.

 

המקצועיות והניסיון הרב של פשה סטודיו יכולים להבטיח לכם שבסוף יום הצילום החוויתי בסטודיו, תזכו לקבל סדרת תמונות איכותיות ויפות, אשר תזכיר לכם ולילד בכל פעם מחדש איזה חתיך ומתוק הוא היה בגיל 13, מה הוא אהב ללבוש באותה תקופה, מה היו התחביבים שלו וכמה כולכם התרגשתם לקראת מסיבת בר המצווה שלו.

 

אז במידה וגם אתם מעוניינים בצילום בר מצווה איכותי ומקצועי, אתם מוזמנים ליצור קשר עם פשה סטודיו ולקבוע את היום אשר מתאים עבורכם לצילום התמונות בסטודיו המרווח והמאובזר של המקום.

צרו קשר היום

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?אהבתם את מה שראיתם?
מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואני אחזור אליכם בהקדם

שלח