חייגו אלינו - 0522230333

סטודיו לצילום

צילום, ניו בורן ומה שביניהם

צילום הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. כולנו מצוידים במכשירים חכמים שמאפשרים לנו לתעד באיכות גבוהה למדי כל מה שנקרה בדרכנו. אנחנו מצלמים את עצמנו, את הילדים שלנו ואת החברים שלנו. הרשתות החברתיות מאפשרות לנו גם לשתף בזמן אמת כל מה שאנחנו עושים. ביקור במסעדה טובה, בילוי משפחתי או כל חוויה שנצרבת בזיכרוננו יכולה להיצרב גם בתודעת הסובבים אותנו בזכות הפלטפורמות הללו. צילום מאפשר לנו לתעד ולנצור רגעם קסומים וחשובים.

 

אך מה לגבי רגעים בלתי נשכחים שאותם נרצה לנצור ולזכור בצורה מיוחדת? ההיריון הראשון, התינוק שלנו שזה עתה נולד, המשפחה שלנו ברגעי שמחה חשובים. כך אלה הן הזדמנויות שלא נרצה לסכן בהן את התיעוד על ידי צילום חובבני. אנחנו רוצים לאפשר לעצמנו ליצור מזכרת טובה ואיכותית שתישמר לאורך שנים. לשם כך ניתן לפנות לצלמים מקצועיים שמבצעים צילומי סטודיו ברמה גבוהה ויכולים לעזור לנו ליצור אלבום משובח ואיכותי שילך אתנו עוד שנים רבות.

 

כולנו זוכרים את ההתרגשות שליוותה אותנו בשבועות הראשונים עם לידת בננו או בתנו. דווקא ברגעים החשובים הללו לא התפנינו לצלם את הרך הנולד צילום איכותי ובעוד כמה שנים כאשר נדפדף באלבום התמונות של הקטנצ'יק אנחנו עתידים להתאכזב. משום כך צילום ניו בורן הוא כל כך חשוב הן לתינוק והן להוריו. צילום ניו בורן מאפשר לנו ההורים לקחת רגע נשימה ולתת למישהו אחר שלא טעון רגשית כמונו לצלם את האוצר הקטן שלנו.

 

זוהי גם הזדמנות ליצור תמונות משותפות של האם והתינוק או האב והתינוק וכמובן שלושתם יחד. צילום ניו בורן מקצועי יכול בקלות למצוא את היופי שבכל תנוחה ספונטנית של התינוק. הוא מאפשר לנו לזכות במזכרת מופלאה מרגעיו הראשונים של התינוק שלנו והיא מאפשרת לנו לנצור רגע משפחתי בלתי נשכח. אם נודה באמת, בשבועות הראשונים לאחר הלידה שום אם אינה נראית במיטבה, אך צילום מקצועי עם התאורה הנכונה וזוויות הצילום הנכונות יכול לחולל פלאים במראה של כל אם מותשת ועייפה. פשה סטודיו הוא דוגמה לסטודיו שבו כל משפחה תמצא את הדרך לתעד את עצמה על ידי צילום מקצועי, איכותי ורגיש.

צרו קשר היום

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?אהבתם את מה שראיתם?
מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואני אחזור אליכם בהקדם

שלח