חייגו אלינו - 0522230333

סטודיו לצילום

צילום תינוקות ופעוטות

כוחו האניגמטי של הצילום לא אחת מפוענח באפשרות לתעד דבר מה ולנצור אותו לאורך שנים. כולנו אוהבים להתבונן בצילום יפה ואוהבים לצלם את הסובבים אותנו. אנחנו גם אוהבים להצטלם ובכל אירוע או מפגש חברתי תמיד יש מי שמצלם ואת מי שאוהב להצטלם. הצילום מחבר בין אנשים וכיופם בזכות הרשתות החברתיות והמכשירים החכמים הוא הפך חלק בלתי נפרד מחיינו. את אלבומי התמונות המסורתיים החליפו תיקיות במחשב או במכשירים החכמים שכולנו מחזיקים, אך עדיין ניתן למור שתמונה אחת שווה אלף מילים.

 

יש דברים שתמיד כיף לצלם. שקיעות וזריחות או חתלתול שמשחק בחוט של צמר הם תמיד דברים שמצטלמים טוב והעין תמיד שמחה לשוב ולהתבונן בהם. דבר נוסף שתמיד כיף לצלם הוא הילדים שלנו. הילדים שלנו, מרגע היוולדם הם מושא לצילום וכולנו שואפים לתעד כל צעד וכל שעל שלהם. צילום פעוטות ותינוקות הוא כל כך מהותי עד שניתן לומר שהתיעוד הוא רק חלק מהעניין. אנחנו אוהבים לצלם את התינוקות שלנו או של חברינו פשוט משופם שהם מקסימים כל כך, וכי הצילום מאפשר לנו להתחבר אליהם בצורה ייחודית.

 

חשוב לדעת כי צילום פעוטות ותינוקות יכול להתקיים כיום במגוון של פלט]ורמות. נראה כי כיום יש מגמה שלח חזרה לצילום המסורתי שבו המשפחה מגיעה לצלם שמעמיד מאחוריהם תפאורה ועורך תמונה משפחתית שתלווה אותם עוד שנים רבות. המגמה החדשה היא צילומי סטודיו של רכים ופעוטים, בסטודיו שמצויד באביזרי תאורה מתאימים ובמגוון של תפאורות. החידוש הוא בכך שהמגמה החדשה היא לצילום שמתאפיין במידה רבה של ספונטניות.

 

פשה סטודיו הוא סטודיו שמתמחה בביצוע צילום פעוטות ותינוקות. מדובר ביום כיף חוויתי עבור הרך הנולד ועבור הוריו. זוהי הזדמנות לקבל תמונות איכותיות של התינוק המקסים שלנו, לקחת נשימה ולצאת מעט מהמטלות היומיומיות והמפרכות שלכרוכות בטיפול היומיומי בתינוק שלנו. בהזדמנות זו ניתן לצלם את התינוק עם אחיו או עם שני ההורים ולכות בתמונות משפחתיות מדהימות. אם נחשוב על זה לרגע, הדבר בחשוב כל כך של צילום התינוק שלנו בורח מסדר העדיפויות שלנו כהורים, בייחוד בשנה הראשונה ובחודשי חייו הראשונים של התינוק.

צרו קשר היום

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?אהבתם את מה שראיתם?
מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואני אחזור אליכם בהקדם

שלח