חייגו אלינו - 0522230333

סטודיו לצילום

מדריך חדר כושר

בעולם שלנו שבו הכל ויזואלי נראה כי צילום הולך והופך למדיום חשוב בעלם האמנות, העסקים וביחסים האישיים שלנו. הצילום תמיד נחשב למדיום בעל כוח אניגמטי, ורובנו אוהבים לצלם ולהצטלם. כיום, העובדה שלכל בעל עסק, חברה או ארגון יש אתר אינטרנט ומשום שכולנו מחברים לרשתות החברתיות בדרך זו או אחרת, נדמה כי כוחו של הצילום עולה כל הזמן. אנחנו ניזונים מדימויים וויזואליים והנראות של בית העסק באתר האינטרנט או ברשת החברתית היא מהותית להצלחתו.

האינטרנט

כל לקוח שמחפש עסק או שירות נעזר כיום באינטרנט ומשום כך המדיום הוויזואלי הוא חשוב. קחו למשל את אתר האינטרנט של העסק שלכם. עיצוב האתר הוא משמעותי לתדמית העסק והוא משפעי השפעה מכרעת על כמות הנכנסים לאתר, המבקרים בו ועל כמות המתעניינים בעסק שלכם. אתר מעוצב בעל מראה נכון משדר הצלחה וכוח ומעודד אחרים להיכנס אליו. באופן דומה, התמונות שתשימו באתר האינטרנט שלכם חייבות להתאים לתדמית העסק שלכם.

התדמית

בעולם שלנו תדמית היא מרכיב חשוב ומרכזי. התדמית מתחילה באופן שוב אנחנו מתלבשים ונראים וממשיכה עד לתמונות שנשים באתר האינטרנט שלנו. חשוב להבין כי בין היתר כוחו של הצילום טמון ביכולת להקפיא רגע. שבריר שנייה שלך מבט מסוים או תנועה מסוימים יכולים לחרוץ גורלות, ובכל הקשור לתחום של צילום תדמית מדובר בנושא בעל חשיבות מכרעת. זווית צילום נכונה, תאורה מתאימה וציוד מקצועי יכולים לחולל פלאים וליצור תוצאה מדהימה בעלת מראה מכובד ואסתטי.

מנגד, ציוד חובבני, זוויות לא נכונות ותאורה לא מתאימה ייצרו מראה מרושל ולא נכון, גם עבור האדם היפה ביותר. משום כך צילום תדמית מקצועי הוא הכרח עבור כל בעל עסק או אתר. צילום תדמית שנעשה עם פשה סטודיו לוקח בחשבון את כל השיקולים ואת כל ההיבטים של העסק והלקוח ומייצר תוצאה שתתאים לתדמית שמבקש ליצור בעל העסק. זו יכולה להיות תדמית מכובדת, קלאסית, יוקרתית, מרוחקת או חברית- הכל שאלה של מהות העסק.

צילום תדמית הוא שורה של החלטות שלוקח הצלם במטרה ליצור את התדמית הנכונה עבור האדם המצולם ועבור העסק.

צרו קשר היום

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?אהבתם את מה שראיתם?
מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואני אחזור אליכם בהקדם

שלח